woensdag 30 september 2015

energie als pijnstiller

Energie als pijnstiller    



Hey daar jullie allemaal, ik voel me vandaag goed ,alsof dat ik ben genezen van een of andere griep.
Goddank geen hoofdpijn meer ,want dat was het laatste dat mij kwelde. Ik wil jullie even iets meegeven ,zeker voor de mensen wonende in de streek van Hasselt. Ik heb een fantastische   leren kennen . Een osteopaat met gouden handen. Die man verricht  wonderen, echt waar. Hij is niet zomaar een osteopaat, hij combineert verschillende geneeswijzen met elkaar en dat doet me zoveel deugd. Ik heb meer energie en heb minder pijn. In de eerste consultatie heeft hij vastgesteld wat met mijn lichaam aan de hand was. Hij was wel op de hoogte van mijn aandoening en beloofde me ook geen wonderen, want die had ik in het verleden al genoeg gehoord. hij vertelde bijvoorbeeld dat mij lichaam in een constante spanning zit en dat we dat al op de eerste plaats moesten aanpakken.Ook mijn nieren waren  niet in orde.

Ik moet je er wel bijzeggen dat hij geen reguliere osteopaat is. Hij zal wel wervels terug op hun plek zetten en dat doet op zich al goed, maar gebruikt ook een soort van energetische kracht en energetische drukpunten die  of gemasseerd , of aangeraakt worden. Zo heeft hij gisteren mijn darmen en nieren behandeld en de keer daarvoor mijn lymfenvaten  en hoofd en basischakra. ( daar kom ik nog op terug,deze ligt helemaal onderaan  ,tussen je benen),dus hij is ook met de oosterse filosofie bezig en dat spreekt me enorm aan.

Voor dat ik het nog zou vergeten zal ik Michael Berten, je kunt hem ook opzoeken via facebook als je wil.

Verder wil ik jullie nog wat toelichten in verband met energetische geneeskunde, zeer interessante materie,vind ik zelf.

Energetische massage bijvoorbeeld is een zeer lichte vorm van massage, waarbij de handen of vingertoppen gebruikt worden om energie over te brengen naar het lichaam.
De therapeuten die deze vorm van massage geven, zeggen ook dat in de meest ideale situatie de mens over een flinke dosis energie beschikt ,die onbelemmerd door het hele lichaam stroomt via meridianen(zenuwbanen). Deze gedachte en werkwijze is afkomstig uit de oosterse landen en maakt een grote opmars.

Hiermee kan een emotionele en psychische ontspanning bereikt worden of  spanningen kunnen zelfs helemaal wegtrekken. Je word je bewuster van jezelf en dat is dan weer gunstig voor je persoonlijke ontwikkeling. Je moet je geest er natuurlijk wel voor openzetten. Ons zenuwstelsel werkt tenslotte op energie. Zo zit het natuurlijk ook met fibromyalgie. het komt dan ook vanuit ons hersenen die de pijnprikkels doorgeven naar de desbetreffende lichaamsdelen. Het is ook daarom dat we veel meer last hebben bij stress en alle vormen van ongemak. voor mijn eigen heb ik bij milde vormen van pijn een affermatie(dit is een positief zinnetje dat je zo goed in je hoofd opneemt, dat je er echt in gaat geloven.) of als je meer oosters wil gaan ,mantra's(reciteren van een zin of woord) OM of AUM is hier eentje van.Ik zal je er de komende dagen een deel opzoeken,die goed kunnen werken.

Om nog even terug te komen op de energetische therapie moet ik erbij zeggen dat de behandelingen bepaalde gevoelens,gedachten en herinneringen kunnen naar boven brengen. Dan is het van zeer groot belang om deze emotie te herkennen ,erkennen en te aanvaarden voor jezelf en dan is er het moment dat er  heling plaatsvind.  Je energie gaat beter stromen en blokkades worden opgeheven. Zalig toch.
Ik zou je dan wel aanraden op het op regelmatige basis te laten doen. Een mens is namelijk zeer snel vatbaar voor spanning en stress ,spijtig genoeg.

Er bestaat geen wondermiddel, wel hulpmiddelen en die moeten we leren benutten ,dat is de boodschap.


Dit is dan een AUM teken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten