dinsdag 29 september 2015

Zonneschijn


Daar is mijn zonneschijn dan toch weer.


Het  even geduurd, maar ik ben terug beter. Gisteren deed mijn hoofd nog raar , maar vandaag is dat gedeelte van mijn lichaam ook weer terug wat aangenamer.Ik heb er zo een hekel aan als je het maar weer eens overvalt.  Ik moet er mee leren leven en daarmee uit. De dingen nemen zoals ze komen. Weerstand brengt nog meer zorgen, dus laat ik het over me heen gaan. 

Ben blij dat ik mij tegenwoordig niet meer zo schuldig voel als ik een dag niet kan werken. Daarvoor dwong ik mijzelf om toch maar te gaan. Altijd met het schuldgevoel van, ik moet dan al maar 4 ur per dag werken en dan gaat het nog niet.Met dat energierovend spelletje ben ik gelukkig gestopt. Dat haalde toch geen moer uit.

De dingen aannemen zoals ze zijn. In geval van chronische pijn dan toch. Er zijn altijd wel dingen die je beter kunt betwisten, maar dat bepaald ieder voor zichzelf.

Vandaag telt , morgen, daar hebben we geen idee van en wat achter mij ligt is verleden tijd. Ik heb wel goed gerust en fijn hulp gekregen van mijn lieve gezin. Mijn man was daarbij ook nog eens zeer liefdevol en ook dat helpt voor een spoedige beterschap. Vandaag terug aan het werk , bezig zijn en straks yoga met mijn mamie. Daar verheug ik me op

3 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi fijn dat je , je weer beter voelt. Heb ook van die dagen zoals jij ZE beschrijft. Helaas kan ik Me niet van t werk onthouden, denk dat ik vlug m,n C4 voorgeschoteld krijg. Hoe heb jij dat met je werkgever kunnen regelen? PS geniet nog van de yoga. Grtjs Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jenny, op dat vlak heb ik het zeer goed getroffen. Ik werk al 14 jaar bij dezelfde baas in een doe -het -zelf zaak HUBO in Hasselt en heb daar altijd alles van mezelf gegeven. Ik voelde me met momenten one of the boys als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wilde niet afgeven tegenover hun. Werkte part-time , maar deed het werk van een fulltime job. En dat was mijn baas ook niet ontgaan. Ik moet er nu voor boeten, maar kan aan de andere kant de vruchten er nu van plukken met al mijn privilege's. Zo gaat dat. Ik werk nu nog maar 12 uur per week en dat kan ik volhouden.
    Ik vind het heel erg spijtig dat jij dat niet kan . Veel moed voor jou. Grtjs Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik trek Me altijd op aan mijn leuze ( er bestaat altijd iets dat erger is dan hetgeen ik heb), en na t werk voldoende rusten

      Verwijderen