zaterdag 10 oktober 2015

Goede moed, dat hebben wij nodig.

                                         

          
  
Hoofdpijn........ Grrrrrrr, maar na deze tegenvaller ga ik lekker
    genieten van de goede dagen , zo zalig.


Het waren weer een paar rotdagen vorige week. Slapen en toch moe blijven. Pijn en verdriet om de pijn. even niet meer weten wat te doen. Ik had dan ook nog een ganse week last van een hoofdpijn net boven mijn ogen , dat maakte dat ik een constante druk rond mijn ogen had.

Normaal gezien prop ik me dan vol met pijnstillers om die verdomde hoofdpijn maar te kunnen verlichten, maar deze keer heb ik het anders aangepakt. Ik had genoeg van die troep. Vanaf het moment dat ik andere pijnstillers neem dan mijn tramadol/ paracetamol , krijg ik last van mijn maag. Misselijk en braakneigingen. Niet te doen . Dus vanaf nu laat ik het zijn. Ik heb dus de proef op de som genomen en dat allemaal links laten liggen en inderdaad , het lukte. Na een paar dagen doorbijten is dan eindelijk mijn verdomde hoofdpijn verdwenen.






Dus na die week eindelijk een mooi begin van het weekend. ik ben er zo dankbaar voor dat ik naast de slechte dagen ook goede dagen heb en daar geniet ik dan met volle teugen van.

Vandaag bijvoorbeeld heb ik mijn eerste echte yoga les gegeven aan een hele bende kinderen , waarvan enkel 4 volwassenen. Ik vond het fantastisch, want ik had geen enkel spoortje van zenuwen. Heb er ook geen punt van gemaakt en heb het gewoon gedaan. Het is zeker voor herhaling vatbaar.





Na een goede rustpauze , was ik weer een beetje bijgekomen , want hoe fijn het ook was , het was vermoeiend. Maar soms moet ik weer even het gevoel hebben dat ik leef door over mijn grens te gaan. Ik kan ook niet altijd op de toppen van mijn tenen lopen , he? Morgen is het voor mij weer een drukke dag , maar dan pas ik toch een beetje op mijn tellen. Dus morgen loopt Aaliyah, mijn dochter van 10 , mee met " dwars door Hasselt ". Dat wordt spannend, want het is voor het eerst dat ze meeloopt. Mijn man en ik gaan genieten van onze zondag .

Het leven kan uiteindelijk toch mooi zijn , het heeft zijn momenten en die moeten we grijpen als ze zich voordoen ook al hebben ze mogelijke consequenties.



                                               



                    









Geen opmerkingen:

Een reactie posten